Guest bikkje1 Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Simba blir 7 mnd (wææ stor gutt! ) 1. desember, og det er ikke lenge til posen med Brit valpefôr er tom. Kanskje to-tre, kanskje fire uker.. Men jeg lurer da på om jeg skal kjøpe valpefôr igjen (som han da sikkert har rundt 3 mnd, eller bare bytte til voksenfôr når denne posen er tom? Og isåfall; noen som har noe erfaring med Robur, tørrfôr? Evt. andre merker som er gode, utenom Eukanuba (dårlige erfaringer, desverre). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Valpisen min var oppvokst på robur, så jeg fortsatte med det en stund. Var helt greit, men han var ikke akkurat ovelykkelig for måltidene han ble servert. Når j gikk over til VogH derimot, full fæst! Men ellers så har jeg inntrykk av at robur er et bra for altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Veldig fornøyd med Robur på min kastrerte hund. Har gått på litt annet en periode men bytter tilbake nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Simba blir overlykkelig bare han får lov til å gulrot, han.. Så dét tror jeg ikke blir noe problem. :Grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts