Gjest Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2013 Nei, bare kjør på og gi det som eget måltid med en gang. De som blander det får som oftest problemer i forhold til de som har det som separate måltider. Bare begynn med lite, si 100g pr gang. Det er også dette måltidet du bør øke mest på etterhvert iom at du trenger vekt på valpen. Takk! Da kjører vi på med det fra i morgen av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2013 Det er MYE magevirus og slikt ute og går også nå, så ikke sikkert den dårlige magen har noe med fôringen å gjøre. Jeg ville kjørt på med zoolac/pro-kolin (gode tarmbakterier, kjøpes hos veterinær) og små og ofte måltider med skånekost inntil magen stabiliserer seg jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 I dag er valpis bra i magen igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 De to siste dagene har valpis fått tørrfôr morgen og kveld og en stor spiseskje v&h midt på dagen. Allerede merker jeg endringer i apetitten (han spiser mer av tøfffôret), han er mer forutsigbar hva bæsjing gjelder og er veldig fin i magen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 De to siste dagene har valpis fått tørrfôr morgen og kveld og en stor spiseskje v&h midt på dagen. Allerede merker jeg endringer i apetitten (han spiser mer av tøfffôret), han er mer forutsigbar hva bæsjing gjelder og er veldig fin i magen Så bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 I jinxed it! I natt har vi vært oppe åtte ganger med diaré-valp. Jeg har vært på jobb men sambo har fått i han vann og litt mat. Nå sover'n og er litt slapp. Her tror jeg ikke fôret har skylda men rett og slett at herr McGlupsk har spist noe uggent. Håper han blir bedre ila dagen. Skulle bare omdøpt denne tråden til "historien om bæsjen til Meesha" Ingvild, via Tapatalk for iPhone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Ikke gi han mat nå - vann og zoolac eller pro-kolin. Skånefor fra i morgen tildlig, fiskeboller og ihjelkokt ris. Små og heller hyppigere måltid, og fortsett med probiotikaen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Snakket med en venninnene for 2-3 uker siden, hun jobber som vet. Assistent. Hun fortalte at det har gått mye diaré på hunder nå den siste tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Her ble det med den ene natten og etter det har han vært temmelig stabil i magen. Noe løsere bæsj nå og da, men ingenting jeg reagerer på og regner som noe annet enn normalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Her ble det med den ene natten og etter det har han vært temmelig stabil i magen. Noe løsere bæsj nå og da, men ingenting jeg reagerer på og regner som noe annet enn normalt Så bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts