idastef Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Skrevet 19. Januar 2014 Isac er fortsatt til disposisjon! Han har ingen problemer med å gå over vidda og elsker oppmerksomhet Bor nå på Laksevåg. 1 Siter
Gjest Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Skrevet 19. Januar 2014 Jeg har en whippet på straks seks mnd., vi bor i Bergen sentrum. Stort sett har vi ikke behov for avlastning da vi er to om det, men en gang iblant kan det jo hende vi har behov for en hundefri dag av en eller annen grunn. Kunne du tenke deg å være en sånn person som vi kan ha i bakhånd om vi skulle trenge det? Han elsker mennesker og er veldig snill og god, har ikke lov til å hilse på andre hunder i bånd (og svært få mennesker) siden han da elsker dem enda høyere enn han allerede gjør og dermed blir en liten propell, og slippes kun med voksne hunder da han er en real bølle med valper. Han er veldig trivelig og er med på det man tar han med på Siter
Anki Skrevet 19. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2014 Hvor bor du forresten? Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg bor i Knarrevik på Sotra 1 Siter
Anki Skrevet 19. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2014 Jeg har en whippet på straks seks mnd., vi bor i Bergen sentrum. Stort sett har vi ikke behov for avlastning da vi er to om det, men en gang iblant kan det jo hende vi har behov for en hundefri dag av en eller annen grunn. Kunne du tenke deg å være en sånn person som vi kan ha i bakhånd om vi skulle trenge det? Han elsker mennesker og er veldig snill og god, har ikke lov til å hilse på andre hunder i bånd (og svært få mennesker) siden han da elsker dem enda høyere enn han allerede gjør og dermed blir en liten propell, og slippes kun med voksne hunder da han er en real bølle med valper. Han er veldig trivelig og er med på det man tar han med på Det kan jeg godt være! Sender deg en PM med telefonnummer. Siter
Recommended Posts