yurij Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Finnes det norsk nettbutikk som selger Björkis seler? Prøver å handle med svenskene men det går så inni granskauen tregt å kommunisere med dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Jeg kjøpte en på TAM en gang i tiden, de har nettbutikk så du kan jo sjekke der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Lurer jeg også! Er jo umulig å få svar fra svenskene. Brukte to uker på å "svare" meg på noe, men ikke alt, og skal det forsette slik har jeg nok ikke sele før til neste år..... Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 25. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Samme her,TAM har ikke. Jeg får vel bare kjøpe en ny Non stop for her haster det litt nå Hadde et lite "uhell" med den ene sela på tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 28. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Jeg handlet hos en annen svensk butikk i stedet jeg. Jami Hundsport. Bestilte Björkis selen på mandag,hadde den i postkassa i dag. Satt som et skudd Björkis butikken venter jeg fremdeles på svar fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts