Janis Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Spørsmålet gjelder ang sonenmesterskapet På lp rekrutt, så tror jeg at jeg burde bruke langline. Langline, er det noe krav til hvordan den skal være? Eller holder det med hjemmelaget? Hvilken type godbiter er best? Her har det gått i fiskepudding og pølser. Blir endel klin ut av det. Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Vil du bruke fiskepudding er et tips og ha den en stund i ovnen på svak varme, da blir den ikke så klissete Samme kan du gjøre med f.eks pølser o.l Hva hunden liker best er like individuelt som hva du og jeg liker best til middag - prøv deg frem Langline og sonenmesterskapet kan jeg ikke svare på, dessverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Langline har jeg med i bilen også opptil diverse varianter. Godbiter bruker du selv hva du ønsker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts