Dixieflea Skrevet 10. August 2013 Rapporter Share Skrevet 10. August 2013 Hei! Jeg er en eier av en liten toypuddel med navn Dixie.. Jeg bare lurer på om noen vet hvor man kan få kjøpt en bra barbermaskin til hund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 10. August 2013 Rapporter Share Skrevet 10. August 2013 Jeg har vært veldig fornøyd med Hund i huset. De har et stort utvalg og mange forskjellige maskiner til en grei pris. Hund i huset har en åpen gruppe på Facebook og du kan også søke opp butikken på Finn.no. Til en liten puddel anbefaler jeg Andis 2 speed. Den er veldig god og ikke så stor som Osteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 10. August 2013 Rapporter Share Skrevet 10. August 2013 Har en andis 2 speed jeg vurderer å selge Sent fra min iMobil med Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dixieflea Skrevet 12. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. August 2013 Hvor mye har du tenkt å selge for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 12. August 2013 Rapporter Share Skrevet 12. August 2013 Beklager, jeg har blandet maskiner. var ikke den andismaskinen jeg hadde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts