Gå til innhold
Hundesonen.no

Et par spm om "hundeluftere"

Alzenas
 Share

Recommended Posts

Men jeg lurer på følgende:

Er den påståtte løse wheaten-terrieren bare oppfunnet? Eller har hundelufterne valgt å finne en syndebukk i din valpekjøper? :icon_confused:

Hunden eksisterer, og er tidvis i Grefsenkollen og ikke særlig grei med andre hunder. Jeg sjekket med folk på klubben og fant ut hvor eierene kunne finnes da det enda bare var historien på Canis som gjaldt (og sympatisk nok, der hundepasser hadde insistert på å dekke regningen på den uforsikrede hunden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden eksisterer, og er tidvis i Grefsenkollen og ikke særlig grei med andre hunder. Jeg sjekket med folk på klubben og fant ut hvor eierene kunne finnes da det enda bare var historien på Canis som gjaldt (og sympatisk nok, der hundepasser hadde insistert på å dekke regningen på den uforsikrede hunden).

Aaaa! Jeg tenkte meg egentlig til at hunden der kanskje var oppdiktet.

Vi får se hva hundepasserne sier nå når de tar kontakt med dem sammen. Selv om det blir vanskelig å tro dem nå etter å ha fått eventyrfortellinger opp og i mente her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider