Heidi Skrevet 10. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2005 Idag lå der 2 brev i posten fra hills.. I brevet var det sånn et rabat tilbud på fòret og en refleks med en knapp på så man kan tenne lys på refleksen, det er sånn en man kan henge på halsbåndet. Og vi fikk 2. Kult Andre som har fått dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 10. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2005 Idag lå der 2 brev i posten fra hills.. I brevet var det sånn et rabat tilbud på fòret og en refleks med en knapp på så man kan tenne lys på refleksen, det er sånn en man kan henge på halsbåndet. Og vi fikk 2. Kult Andre som har fått dette? er det Fra Netvet kanskje?? Beenseen lysene som alle har ventet på i evigheter? der skulle man få 50 kr i rabatt og lys.. hvis man reg.et seg på siden deres!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 10. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2005 Ja da er det den.. Men vidste ikke at man skulle få noe hvis man registrerede seg.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 10. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2005 Hva er Hill's? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 10. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2005 Det er et hundefòr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 10. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2005 OK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 10. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2005 Stili! Har venta på det i en evighet. Da får vell vi det snart å... *mumle noe om useriøse greier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 10. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2005 Jeg fikk det også Hmm.. Nettvet høres kjent ut ... men jeg er meldt inn i så mye rart, så jeg vet ikke helt hva det er:) hihi 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 10. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2005 jepp vi har fått et vi også ja. det kom i dag. det var no ikke for sent det da. begynner å bli noen mndr siden jeg meldte meg inn nå.(lenge før jul) men har fremdeles ikke klart å logge meg in på siden, det er jo totalt håpløst så gidder ikke å bry meg noe mere om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar