Anette Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Har en god del gode og fine flytte esker til overs. Mesteparten IKEA esker. Kan hentes på Holmlia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100012 Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Jeg får vite på mandag om flytting blir aktuelt for meg nå i sommer, og da hadde det passet helt perfekt å få esker. Hvis ingen har meldt seg til da og jeg får ny kåk - så slår jeg veldig gjerne til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Synd det e på andre sia a byen Ellers sku vi vært miljøvennlig og takka ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Synd det e på andre sia a byen Ellers sku vi vært miljøvennlig og takka ja. Jeg jobber på Majorstua da ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Jeg trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Jeg trenger! Da er de dine! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Da er de dine! :-) Jeg kan komme innom og hente de og se på leiligheten en dag, eks tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Jeg kan komme innom og hente de og se på leiligheten en dag, eks tirsdag? Sure :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts