Jonnydeppa Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Hallo! er det noen som har peiling på hva som kan være gale når hunden mister pels? har merket nå i det siste at han har mistet en del hår på brystkassen, tenkte å prøve med Omega3 for å se om det hjelper, men jeg fikk høre fra en som jobber i dyrebutikk at det kunne være en allergisk reaksjon(??) av maten. noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Det kan være så mye; allergisk reaksjon, insektsstikk, hudparasitt mm. Klør den seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnydeppa Skrevet 13. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Nei, ser egentlig ikke ut som at han reagerer noe på det.. Men er litt underlig, for når vi fikk han var han full i pels der, menst nå ser vi rett inn på huden og han er helt rosa der. Må jo være noe som ikke er som det skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Da tar dere turen til veterinær og får det sjekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnydeppa Skrevet 13. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Jo, det var planen. Ville bare forhøre meg litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Hvor gammel er hunden? Min papillon ble nærmest naken flere steder da hun var omlag ett år. Alt er nå vokst tilbake. Så vidt min oppdretter kunne fortelle er det normalt for papillontisper som mister valpepels og er i en hormonbombealder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Kan være en infeksjon av noe slag(sopp, parasitter etc.), allergi, hormonrelatert osv. Umulig for oss å gi et godt svar på hva det kan være, det vil bare være gjetning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnydeppa Skrevet 13. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Han er 5 mnd nå Nei jeg vet at det ikke er så lett å gi noe bra svar på det, men jeg tenkte om andre kanskje hadde vært borti noenlunde det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Hva forer dere på?Jeg hadde uansett tatt en vet sjekk for å se om de kan finne årsaken.Lykke til:)Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnydeppa Skrevet 13. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 han får royal canin. det skal jeg gjøre. tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 ...eller det kan være helt vanlig røyting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnydeppa Skrevet 14. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 som gjør at han mister SÅ masse pels på en plass..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 som gjør at han mister SÅ masse pels på en plass..? Ja, det er ikke unormalt at de røyter mye på enkelte plasser når røytingen setter inn. Min røyter først ekstremt på sidene, deretter rompa og til slutt ser det ut som han har tenkt å bli skalla i fronten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnydeppa Skrevet 15. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 kanskje jeg bare skal vente å se det litt ann da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Pga min erfaringshistore. Om det er snakk om hårløse flekker, av størrelse på typ et kronestykke eller femmer, så ville jeg dratt og tatt et hudskrap og sett etter demodex. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Ja, det er ikke unormalt at de røyter mye på enkelte plasser når røytingen setter inn. Min røyter først ekstremt på sidene, deretter rompa og til slutt ser det ut som han har tenkt å bli skalla i fronten... Leja ble og helt naken enkelte plasser. Men ikke i noen "formasjon" vel og merke. Kun veldig, veldig tynnpelsa på lårene. Så I hear you! Røytende hund er jeg ikke vant med altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts