Stine Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Tuva fikk for 3-4 dager siden en "vannblemme" på magen (den var ikke helt rund, du kunne dytte vannet litt rundt liksom) den har nå blitt mye større og litt av huden er bort der (muligens pga trusa hu har på, hu har løpetid) Men jeg blir litt bekymra når den vokser? Presser jeg på den pipler det vann ut, men hun synes ikke det er vondt eller noe. Hva er det fornoe? Lurer på å ta turen til dyrlegen i morra. Har smurt på Pyrisept salve, er det lurt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Hun går med tispetruse og vannblemma ligger under/i nærheten av der tispetrusa sitter? Altså et godt gammeldags gnagsår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 9. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Hun går med tispetruse og vannblemma ligger under/i nærheten av der tispetrusa sitter? Altså et godt gammeldags gnagsår? Blemma er på en måte nedenfor trusestrikken, og hun går bare med truse om natta (og på kvelden når verandadøra er igjen) så jeg tror ikke at det er gnagesår etter den egentlig. Men jeg lurer på om hun kanskje har vært borti planter eller noe som gir sånne blemmer, kanskje brennesle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts