Irenen Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Selger tre dekken som Nora er vokst ut av: Hurtta lifeguard mikrovest rosa, størrelse small (kun brukt noen uker). Kroner 150,- + evt. frakt Hurtta Lifeguard mikrovest rosa, størrelse medium (kun brukt noen uker). Kroner 130,- + evt. frakt(Refleksen på festestroppen er delvis løsnet i vask, men burde være enkel å bare lime på igjen) Bilde fra Hurtta (fargen på bildet under er riktig): Hurtta Lifeguard polarvest, størrelse medium, orange. (Kun brukt noen få ganger). Kr. 200,- + evt. frakt. Bilde fra hurtta: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 21. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Polarvesten var litt for stor på dette tidspunket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Anbefales på det sterkeste!!!! Iallefall den polarvesten! Jeg skal tipse ei venninne om den. Tror hun mulig er intr, men må få sjekket om den er passe først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 23. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Anbefales på det sterkeste!!!! Iallefall den polarvesten! Jeg skal tipse ei venninne om den. Tror hun mulig er intr, men må få sjekket om den er passe først. Ja, polarvesten er kjempegod! Dessverre er den for liten for Nora og for stor for Taxi, så da er det likegreit å selge den Ny pris er ca 400,- Er også veldig glad i mikrovestene til Hurtta, så skal ikke se bort i fra at jeg kjøper akkurat samme typen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 jeg har alt den polarvesten til issi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 26. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 jeg har alt den polarvesten til issi Du trenger ikke en til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 jeg har alt den polarvesten til issi Du trenger ikke en til? Jeg har en ekstra for Amiga lever ikke mer og doffen er aaaaaalt for stor :-P så issi har to stk alt flotte vester da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Hei! Tror du den polarvesten hadde passet til ei storpuddel tispe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 9. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Hei! Tror du den polarvesten hadde passet til ei storpuddel tispe? Kanskje, hvis hun er lett i kroppen Hvis du måler henne rundt brystet er det lettere å svare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Kanskje, hvis hun er lett i kroppen Hvis du måler henne rundt brystet er det lettere å svare Hun er 68 cm rundt brystet fant jeg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 9. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Hun er 68 cm rundt brystet fant jeg ut Da blir det nok for lite dessverre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Åh, det var kjedelig for den var fin jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 22. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Polarvesten er solgt, men refleksdekken er fortsatt til salgs for når høstmørket kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts