Nirm Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Når Vida og Noomi lekekrangler, så klør Vida av og til i pelsen til Noomi. Da ligger alltid Noomi musestille, og det er aldri omvent at Noomi klør på Vida. Det skjer aldri i andre situasjoner, enn under lek. Betyr denne atferden noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 fordi noomi klør masse ellers så er vida trivelig o klørfor hun? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 20. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Jeg trur ikke Vida kan tenke så langt egentlig. Men jeg trur mora til Noomi gjorde det med valpene av og til når de fikk irettesettelse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Nå kom jeg på at Schäferhunden min gjor det der med meg når han ble KJEMPE glad. Da skulle han "vaske" meg med framtenna og så ut som en liten lemen Problemet var at han ville helst gjøre det på huden min.... Au... Blaze hadde også en slik greie når hun var alene med meg, da skulle hun "rense" øyenvippene og brynene mine. Ikke alltid like behagelig. Når gjør hun det med Talli istedet og virker rett og slett som en "kosete" sosial greie de gjør når de slapper av sammen. Den som ikke vasker sitter liksom å dupper imens den andre vasker/klør rundt i pelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Totalt meningsløst innlegg : Malle "klør" meg, slik jeg ser for meg Jeanette snakker om, når hun er i glad men samtidig i kosemood. Jeg ser også at eldste tispa gjør dette på Malle da Malle blir masete/smiskende, men i denne settingen er det nesten uten unntak med lyd (av typen klagelyd) fra eldstetispa. Beklager rotete innlegg, å formulere setninger var ikke det enkleste akkurat nå kjenner jeg. *gjesp* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts