Guest Jonna Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Skrevet 16. Mars 2013 (endret) Jeg er aldri turist i mitt eget land og har nå fått spørsmål av en Nederlender jeg kjenner hva hun bør se i Oslo - Bergen. De er ikke så "kunst" intressert og vil gjerne ha med hundene. Så langt har jeg bedt de kjøre over hardangervidden og inn i Hardanger og kanskje en båttur der eller leie liten båt. De vil gjerne se natur. Hva fins i Oslo og Omegn? Jeg har foreslått Vigelandsparken og Holmenkollen så langt også. Endret 16. Mars 2013 av Jonna Siter
simira Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Skrevet 16. Mars 2013 Bilturen fra Oslo til Bergen er jo et syn i seg selv, kanskje spesielt for en Nederlender?. Om man vil kan man kanskje ta turen om Rjukan? Bjørneparken på Flå Flåmsbanen Hardanger har du allerede nevnt. Rallarvegen Hvor lang tid har de? Siter
Guest Jonna Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Skrevet 16. Mars 2013 Bilturen fra Oslo til Bergen er jo et syn i seg selv, kanskje spesielt for en Nederlender?. Om man vil kan man kanskje ta turen om Rjukan? Bjørneparken på Flå Flåmsbanen Hardanger har du allerede nevnt. Rallarvegen Hvor lang tid har de? De beregner være i Norge 3 uker, men ikke kjøre hele tiden. Siter
OlavEmil Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Skrevet 16. Mars 2013 Som køyretur ville eg anbefalt Hol - Aurland iallefall ein av vegane (om somaren, vel å merke). Det er ein mektig og storslått fjellovergang, verdt turen anten du er nederlender eller nordmann . 2 Siter
ida Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Skrevet 17. Mars 2013 Skal de være i Oslo noen dager, anbefaler jeg dem å ta med hundene og gå tur i Østmarka. Fra Rustadsaga til Mariholtet f.eks. Spise bolle og drikke kaffe Jeg blir gjerne med som guide Siter
Guest Jonna Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Skrevet 17. Mars 2013 Skal de være i Oslo noen dager, anbefaler jeg dem å ta med hundene og gå tur i Østmarka. Fra Rustadsaga til Mariholtet f.eks. Spise bolle og drikke kaffe Jeg blir gjerne med som guide Det blir de sikkert glad for Siter
Toril Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Skrevet 17. Mars 2013 Atlanterhavsveien ser flott ut Briksdalen i Nordfjord er flott Siter
Guest Jonna Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Skrevet 17. Mars 2013 Atlanterhavsveien ser flott ut Briksdalen i Nordfjord er flott De konkluderte med i går at de ikke ville lengre Nord enn Geiranger. Så da foreslo jeg kjøretur til Sølen jeg når de setter snuten sør over igjen, ikke noe er som Sølen Siter
Artemis Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Skrevet 17. Mars 2013 Norway in a nutshell(Flåmsbanen osv.)? Ellers så har jo Bergen selv turistattraksjoner som Bryggen, Fløien, Ulriken, Akvariet, Troldhaugen, museer etc. Regner jo med at du er klar over det men kan jo minne deg på det. Besøke Langedrag? Dra innom Ulvik og Hardangerfjorden? Siter
Recommended Posts