Gjest Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 jeg fikk kjøpt et på Tam på liertoppen, de hadde masse. Er du utro? Handler du ikke på Alna lenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Er du utro? Handler du ikke på Alna lenger? Duuuuu...har dere alle disse 149-dekkene inne i alle str så man kan komme og prøve? Litt ymse erfaring med vanlige dekken til skrangleverk nemlig Og da må jeg jo komme når du er på jobb, Mocca-bønna vil hilse på tanten vøtt Så når er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Er nok lurt å prøve når man har den type hund ja Ser det bare på mine egne, at selv om dekkenet er passe langt så er det hakket for romslig, men det går. Hadde jeg gått ned en str hadde det blitt for kort i ryggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Er du utro? Handler du ikke på Alna lenger? jeg kjørte til vestfold,blir litt omvei å dra innom alna først da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts