Gå til innhold
Hundesonen.no

kresen eller matgla hund?


~Marlene~

har du en kresen hund?  

48 stemmer

  1. 1.

    • nope ikke i det hele tatt!
      19
    • ja til de grader
      18
    • er ikke sikker hva jeg skal svare
      11


Recommended Posts

Kresen..Hjemme hos eierene sine har han faktisk maten stående fremme hele tiden, ellers syntes de ikke han spiser noe..

Fordi han er så kresen, holder det ikke med tørre frolic, eller kjøpe leverbiter, nei jeg må ha med meg klin på trening som kattemat og vom og hundemat, for det er det eneste han gjør "alt" for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira er EKSTREMT matglad. Til tider ganske irriterende. Hun spiser absolutt alt av mat, og kan selvfølgelig finne på å spise mye som også er ikke-spiselig. Så jeg må nok passe godt på hva hun får i seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly spiser absolutt alt... Hva som helst, når som helst, hvor mye som helst...

Jakten på noe spiselig er en aktivitet som stort sett pågår i hvert våkent sekund :(

Det negative er alt maset, og at vi bare har blitt nødt til å sette bort all mat utenfor rekkevidde når vi går ut av rommet.

Det positive er selvsagt at hun er lett å belønne i trening :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kresen.

Har nå begynt på nytt for, Spesific, men ikke tale om at han skulle spise det. Bare så på maten og tuslet videre.

*fnise* jeg vil ha en sånn en, eller egentlig ikke, men du forteller så levende at jeg syns jeg ser det, hehe...

Lille pom hos oss er litt både og, stjeler helst vipsen sin mat, da er det liksom greit å spise. Gir man snacks bør man helst passe fingrene (joda, hun kan faktisk sprette ganske mye høyere enn man tror)

Vipsen hadde en laaang periode som hobbyanorektiker og stankelbein men har kommet seg veldig, dog pølser og sånt, det vil man ikke ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare jeg! Sofus dør ikke akkurat foran matskålen. Men det eneste fôret han spiser (til nøds og innimellom alt annet) er det fra Olivers. Det var litt mer "giv" over spisingen tidligere, men nå støvsuger han heller kjøkkengulvet og ser på meg med "sad sam" øyne før han dytter nesen ned i tørrfôret sitt, hihi... :oops:

Men når det gjelder det meste annet, som IKKE er i skålen hans, så går det ned!!! I en skikkelig fart også, dette er jo fordi han da ikke har fått tillatelse til det, og da må det jo ned, FORT

:D

Hadde en skikkelig "krise" på snope fronten på nyttårsaftenen. Det var ingenting jeg kunne komme på som jeg VISSTE med sikkerhet at han kunne tygge på leeeeenge (ville spore ham av alle smellene skal vite....). Men endte opp med tørrfisk (til min mors "glede", huff som det stinker....) og oksepenis... Den første tørrfisk biten var konge og gikk ned i full fart. Andre biten han fikk, tok han med seg, slapp ned og gikk og la seg i sofaen. Oksepenisen (får vi lov å skrive "penis" her inne, hihi) nøøøøøt han senere på kvelden. MEN, det betyr ikke at han kommer til å ha sansen for det neste gang jeg tilbyr det til ham.

Så herregud, jeg mener at dyret er en smule kresen.... Griseører og hale og alt det der, det er veldig lite poppers for å si det mildt. Ingen øyeblikkelig langvarig kjærlighet fra Sofus sin side. Så hva tilbyr man han da? Må jeg få tak i noe ferskt noe fra slakteren???

Noen som har noen råd??

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnise* jeg vil ha en sånn en, eller egentlig ikke, men du forteller så levende at jeg syns jeg ser det, hehe...

Men det er sånn det var. Hehe.

Jeg satt ned matskålen på gulvet, han tuslet bort for å se hva det var.

Tenkte seg om, også bare gikk han igjen.

Samtidig som han var skikkelig fornærmet.

Han er og forblir merkelig. :roll: Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Men det er sånn det var. Hehe.

Jeg satt ned matskålen på gulvet, han tuslet bort for å se hva det var.

Tenkte seg om, også bare gikk han igjen.

Samtidig som han var skikkelig fornærmet.

Han er og forblir merkelig. :roll: Hehe

HeHe...Syns jeg ser det :D

Men Diego er DEN godklumpen :P *LystPå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...