Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei :) Er det noen som kunne tenke seg å bytte hundepass i helger og ferier ved behov..? Vi er en familie som bor i Sandefjord, og vi har en tibetanske terrier tispevalp.

Skrevet
Dette hadde jeg vært kjempeinteressert i om du hadde bodd litt nærmere! :gaah::P

Æsj ja det var synd!! Vi får begge krysse fingrene for at noen nærmere dukker opp... :icon_confused:

• 3 months later...
Skrevet

Hei, ser det er noen måneder siden du spurte, men dette kunne vært interessant for oss! Vi har en Cavalier King Charles Spaniel tispe på 9 måneder, bor i Sandefjord og har svært få rundt oss som kan passe henne. Hvis det er aktuelt så kan vi møtes og bli litt kjent både vi og hundene :)

Anette

• 11 months later...
  • 1 month later...
Skrevet

Hei ser innlegget er gammelt. Men er det noen her soerfortsatt no interessert i å bytte hundepass?

Hei! Jeg er fremdeles interessert i å bytte hundepass, men siden jeg skrev det første innlegget ifjor så har vi fått en hund til. Og det er en i størrelse liten ponni, så det er ikke så mange som er interessert i å passe henne tror jeg :-)