Shumbafamba Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Er det noen her som vet om jeg må chippe hunden FØR rabies vaksinering? Eller har det ikke noe å si? Mener jeg leste ett sted at chippingen MÅ gjøres før vaksinen........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Kan gjøres samtidig. Det er sånn at man vet at det er rette hunden som får vaksinen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Man må chippe den senest samtidig med rabiesvaksine, ja.. Dette fordi man skal være sikker på at det er riktig hund som har fått vaksinen. Så jeg vil anta at ingen veterinærer rabiesvaksinerer en ikke merket hund. Susanne 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts