SusanneL Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Har med de 3 beardisene jeg skal stille (Milla, Mac og Messi) også er lille Moxy (boston) med bare for turen.. Hotellet jeg fant var billigst var Rica Parken Hotell (bestilt via www.booking.com). Det var også det hotellet som hadde mest "grønt" i nærheten - kjekt når man har småjenter som må ha gress å tisse på.. Endret dog planen sent i går kveld, så det blir Rica fra fredag til lørdag (695,-) også kjører jeg et stykke hjemover etter utst. og overnatter på Dovre Motell (570,- for en hytte) fra lørdag til søndag. Da får jeg i alle fall delt opp hjemturen litt, og det tror jeg er greit når man skal kjøre alene så langt. Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Jeg drar til Ålesund i dag, siden jeg har sååå lang vei å kjøre (1,5 time ca) *fnis* :-) Føret over ørskogfjellet er ikke noe å rope hurra over (vistnok), og det snør!! håper folk har vintersko på bilene? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Jeg drar til Ålesund i dag, siden jeg har sååå lang vei å kjøre (1,5 time ca) *fnis* :-) Føret over ørskogfjellet er ikke noe å rope hurra over (vistnok), og det snør!! håper folk har vintersko på bilene? :-) Har vinterkso Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Jepp - vinterdekk her også.. Sjekker værmeldingen daglig og er glad for at man skal kjøre på dagtid begge veier! :-) Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Vinterdekka er fortsatt på, vi skal over Strynefjellet i morra og der pleier det vel å ligge snø på denna tiden av året Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Sånn så det ut over Strynefjellet i går, når jeg kjørte over der. Og jeg tror det er verre i dag... Husk at det er stengt/kolonnekjøring over der fram til klokka 18.00 på hverdager pga. utbedring av tunellene, så greit å beregne litt ekstra tid Sånn ser det forøvrig ut i Ørsta i dag, en drøy time fra Ålesund.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Vi reiser etter at Christian har kommet hjem fra jobb i morra, så vi er nok ikke der før klokka 18 Fysj å fy for et vær! Glad for nye tunellen fra Grodås og over til Kalvatn, over Grønndalen i sånt vær er ikke hyggelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Skitt altså... Betyr dette at jeg bør legge om til vinterdekk igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Skitt altså... Betyr dette at jeg bør legge om til vinterdekk igjen? Hvis du har tenkt deg til Ålesund så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Skitt altså... Betyr dette at jeg bør legge om til vinterdekk igjen? Gjør det. Jeg fikk melding fra en venninne som bor ca 2 timer fra. Hun sa det at der må man ha vinterdekkene på ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Da vet jeg hva denne kvelden skal brukes til, da... godt man greier å gjøre sånt selv iallefall . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Da vet jeg hva denne kvelden skal brukes til, da... godt man greier å gjøre sånt selv iallefall . Note to self hva jeg skal lære meg ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 På www.vegvesen.no er det oversikt over en haug med webkameraer som står langs veiene. Siste oppdatering viser bare veier, men klart snø i veikantene enkelte steder, ja. Og www.pent.no viser hva Yr og Storm mener om været. Jeg trodde også man skulle være ferdig med vinterføret nå, men tydeligvis ikke. Skift dekk du, Siri! 4WD hjelper sikkert litt, men neppe så bra som skikkelige dekk. Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Det var bare veier over ørskogfjellet i dag noe sørpe i skyggepartier, men greit føre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 På www.vegvesen.no er det oversikt over en haug med webkameraer som står langs veiene. Siste oppdatering viser bare veier, men klart snø i veikantene enkelte steder, ja. Og www.pent.no viser hva Yr og Storm mener om været. Jeg trodde også man skulle være ferdig med vinterføret nå, men tydeligvis ikke. Skift dekk du, Siri! 4WD hjelper sikkert litt, men neppe så bra som skikkelige dekk. Susanne Vinterdekk er allerede lagt på, Susanne, så jeg regner med jeg skal komme meg trygt fram til Ålebyen . Det er vel meldt litt snø både her og der i høyden i morgen, så det er nok tryggest å være godt skodd . Edit: Ser ut til å være meldt snø over Ørskogfjellet i morgen etter kl 12, så... ja, vinterdekk er sikkert lurt for sikkerhetsskyld . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts