Teserere Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Skifte alt, minst en gang i måneden! Siter
Rottis jentå Skrevet 24. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 OK! Og Sanden "klumper" seg der hun tisser, men "klumpen" faller jo fra hverandre med en gang jeg skal plukke den opp. Hun bæsjer forresten MYYYYE og tisser veldig lite. Er det "normalt"? Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Det er vanlig at katter ikke er så flinke til å drikke. Hvor står vannet? Det burde stå et annet sted enn både maten og doen, og skift på vannet flere ganger om dagen Mange katter drikker mye bedre av en vannfontene, det ønsker jeg meg etterhvert Ellers kan det være lurt å gi våtfôr innimellom, det inneholder mye vann Siter
Rottis jentå Skrevet 24. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Hun deler en svær vannskål med hunden. Alltid friskt og rent vann Siter
Recommended Posts