Elisabeth00 Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Selger unna hundeting til liten hund. Priser er veiledende, kom gjerne med bud. Bor i oslo. (Beklager dårlige mobilbilder.) Ny: Hurtta Pro Jakke, stl 27. Denne er helt ny og ubrukt. 200,- Brukt: Puppia sele, str S. 50 ,- Puppia regnjakke, stl M. 100 ,- Redningsvest (0-8 kg). 150 ,- Boblevest, nesten ubrukt, str S. 50 ,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Hvordan sitter jakka fra Hurtta på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 7. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Har en dvergpinscher på 27 cm, den er passe i lengden, men akkurat litt for trang rundt brystet. Den går igjen, så er ikke mye om å gjøre. Trodde den passet da vi kjøpte den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Har du Puppia regnjakka enda? Mulig jeg er interessert, må bare finne noen som kan kjøre meg for å hente først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 26. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Jepp. Bare send meg en PM om du vil ha den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Er redningsvesten fortsatt til salgs? Og evt hvilket merke er det og hvordan ser den ut under magen? @Elisabeth00 Kan den passe til en liten dvergpuddel på 4 kg eller er den veldig stor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Den er perfekt til dvergpinschere på 3.8-5 kg. Så antar et den vil passe bra til dvergpuddel på 4 kg Det er bare to stropper under magen, ikke noe plate. Det går fint an å bære hundene etter vesten, samt trekke dem opp om de faller uti Jeg har to av dem, hadde jo to dvergpinschere før, så bruker fremdeles samme type vest selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Den er perfekt til dvergpinschere på 3.8-5 kg. Så antar et den vil passe bra til dvergpuddel på 4 kg Det er bare to stropper under magen, ikke noe plate. Det går fint an å bære hundene etter vesten, samt trekke dem opp om de faller uti Jeg har to av dem, hadde jo to dvergpinschere før, så bruker fremdeles samme type vest selv. Okei, jeg kjenner jeg er litt skeptisk når det kun er stropper under. Lurer litt på hvordan det går med våt puddelpels under svømminga Men hindrer den bevegelse på noen måte? Vi skal nemlig bruke den for rehabilitering, og da er det jo litt viktig at den ikke hindrer svømmebevegelsene. Og flyter de godt med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Ah, skjønner. Den hindrer ingenting på dvergpinscher som jeg kan se, og de flyter godt. Har ikke brukt den mye, men de har hatt dem på seg når vi er på brygger, osv. Jeg syns som nevnt den sitter bra, men er ingen terapaut, så jeg tør ikke svare deg helt sikkert på det. Og i forhold til det med puddelpels, så aner jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Ah, skjønner. Den hindrer ingenting på dvergpinscher som jeg kan se, og de flyter godt. Har ikke brukt den mye, men de har hatt dem på seg når vi er på brygger, osv. Jeg syns som nevnt den sitter bra, men er ingen terapaut, så jeg tør ikke svare deg helt sikkert på det. Og i forhold til det med puddelpels, så aner jeg ikke Tror jeg må tenke litt over det og vurdere om bankkontoen tåler å kjøpe en ny med mer enn bare stropper under. Kan du holde den av over helgen? Så svarer jeg deg på mandag om jeg vil ha den eller ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Ingen problem, har hatt annonsen ute lenge, så jeg tror ikke det er så mange andre interesserte Holder den av uansett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2014 Du trenger ikke holde den av lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 25. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2014 Alt av klær og utstyr er solgt nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts