Gå til innhold
Hundesonen.no

Problemer med å koble til start - server- HJELP!

Basse

Recommended Posts

Okay, nå er jeg LEI alle problemene med hjemmesiden min...

Lurer på om problemene skylder plassmangel, noe som ikke er så rart kanskje :D

Nå har jeg bestemt meg for å legge siden min til start (skal bruke et tips jeg fikk av thelberg)

Men ett lite problem jeg har er at jeg får ikke "kontakt" med start sin ftp server via opplastingsprogrammet...

Jeg taster inn riktig adresse, brukernavn og passord, da når jeg trykker på connect står det

"Finding Host ftp.start.no ...

Connecting to ***.***.*.***:**

Connected to ***.***.*.***:** in 0.000000 seconds, Waiting for Server Response

220 (vsFTPd 1.2.1)

Host type (1): Automatic Detect

USER ********

331 Please specify the password.

PASS (hidden)

530 Login incorrect.

USER ********

331 Please specify the password.

PASS (hidden)

Den øverste røde (var merket med rødt i programmet) og den andre i rødt virker å være problemet, men jeg skjønner ikke helt hva de mener for det betyr vel noe alle "Passord gjemt"?

Noen som vet hva jeg gjør galt?

Eller hva jeg kan gjøre for å fikse dette problemet?

PLEASE [-o<

*Ser på alle med dådyrøyne og ber om svar*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker du til å laste opp med? Har du aktivert kontoen din? Det kan du gjøre ved å sende ett eller annet på SMS, koster 10,- . Jeg måtte gjøre det.

Også ville jeg anbefale deg å laste opp med SmartFTP, søk det opp på Google.

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sms har jeg ikke sendt...

Det kan ligge der ja :(

Noen som vet hvor jeg finner ut hva jeg skal sende i den sms'en og til hvilket nummer?

Har ikke sett noe slikt...

Til nå har jeg brukt WS_FTP veldig oversiktelig og enkelt, men kan jo prøve ut SmartFTP...

Har forresten bestilt webdomene ett sted nå , så GLEDER meg til alt kommer i orden og problemene med opplasting forsvinner :P

Så tror jeg blåser i å ha hjemmeside hos start, det blir bare kaos, så får jeg heller vente til det andre kommer i orden :P

Men, vil gjerne vite det over for sikkerhetsskyld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...