Sbtlita Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 . Dette er Lita, min Staffordshire Bull Terrier p報5 mnd vi bor i Troms og er ikke spesielt aktiv i noen hundesporter men det er mest pga det ikke er s堬ett 堫omme seg til en trening eller klubb. Vi skal prve oss wp, hvis vi f岠med nok folk p堤et Flere bilder kommer! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Info? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Hei hei, og velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 23. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Takk Stine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Heia og velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 30. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2013 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 30. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2013 Søøøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 30. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2013 Hu der ække god Men søt er hun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 30. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2013 Takker Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2013 Jeg liker øra hennes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Lita, Lorrie, Ojda og Lucy var med p堳kitur i dag. Ųets frste Nederste bilde er Ojda, Lorries valp p堷 mnd. De er s堬ike hverandre Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Flott staff! Hvor i Troms holder du til? Bor selv i Harstad deler av året 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Takk vi bor utafor Tromsø 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Nå begynte jeg å lure her! om en kamerat hadde reg seg her inne. DETTE er nemlig også SBT Lita... (hun er snart et år eldre enn på bildet her da men ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Hehe Det var en fin Lita det der også <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Jeg liker øra hennes jeg Hun har lette ører, men de passer til hun så da er det greit <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 5. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Bildespam Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 10. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2013 Lita mi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 22. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2013 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2013 Så søt hun er! Snøprinsesse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 7. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2013 Litt om Lita også ♥♥ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 18. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Hvorfor (!!!!!) finner jeg aldri ut hvordan jeg legger ut de dumme bildene i den dumme tråden? *oppgitt* Har tilogmed ordna photobucket, men enda sliter jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Hvorfor (!!) finner jeg aldri ut hvordan jeg legger ut de dumme bildene i den dumme tråden? *oppgitt* Har tilogmed ordna photobucket, men enda sliter jeg! Har du fått inn bilder på Photobucket? Isåfall - Kopier linken til høyre for bildet der det står "IMG" og lim den inn her, for hvert bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 18. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts