Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har muligheten til og vil stille Collie kort og lang i Expo?

Recommended Posts

Skrevet

Det er en liten sjans for at jeg må til Sverige for å parre den ene tispen vår neste helg, og har påmeldt en langhår voksen og en korthår valp på lørdagen og bare valpen på søndagen. Kjipt å tape så mye i påmeldingsavgift :)

På lørdagen er valpen nr 18 inn i ringen, ring 7. Hun er veldig enkel og grei å ha med å gjøre, lett å stille opp og står stødig. Kan også fristilles om handler er klar over kroppspråket sitt :) Eneste valp i rasen, så forhåpentligvis blir det gruppebedømning også.

Den voksne er nr 26 inn ringen, også ring 7. Lite pelstell da jeg gjør det meste på forhånd, bare å børste opp haser og fluffe litt. Hun er nettopp ferdig med løpetid, og har under løpetid vært en veldig myk sjel og litt "daff" så hun trenger en myk hånd :) Responderer best på masse ros, og ingen nøkking i båndet, overhodet. Veldig enkel å stille opp, glad i godbit.

På søndagen er det bare valpen, som er igjen alene i rasen og er nr 54 (!) inn i ringen, ring 6. Forhåpentligvis også gruppe denne dagen også :)

Skrevet

Jeg blir hjemme hvis det er den helgen du reiser, så om du vil la meg så kunne det vært morro å prøve. Om du derimot vil ha noen som vet hva de driver med, vennligst vent på svar :lol:

• Like 1