Enits Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Gleder meg til å høre hvordan natten har gått 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Gratulerer Mari! Hun er kjempesøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Nhååå for en søt liten sak! Dette kommer til å bli bra! Gratulerer så mye Mari! Nyt tiden og kos deg masse 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Gratulerer så mye! Det er så rørende å lese denne tråden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 ser ut som hun har ventet på deg hele livet på bildet! "Der var du jo, mennesket mitt!" 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Ok, da drar guttungen, farmor og pappaen ut på tur straks, om farfar tillater så skal jeg lage enkelt egen tråd til henne og fortelle om hennes første dag i nytt hjem! you all! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Gratulerer så mye med nykomlingen; hun er jo til å spise opp så herlig og søt er hun!!!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 4. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2013 Hun er jo helt enkelt bare bedårende altså! FOR et uttrykk! ELSKER DET! Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts