Lena Marthinsen Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Skrevet 26. Juni 2013 Jeg får dyret mitt i morgen. Jeg har tid når som helt egentlig. Helgen kanskje? Siter
Rocket Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Skrevet 26. Juni 2013 Kan sikkert bli med jeg også, har dog en voksen hannhund som nevnt tidligere i tråden. Et nytt forslag til å møtes mtp frislipp kan være ballbingen ved hanabanen. Men spørs om det er helt lov, ser mange bruker den til hundene sine, men vet ikke hva fotballlaget synes om det. Da ble hunden sendt til Ålesund tidligere enn planlagt så da har jeg ikke hund igjen før slutten av juli/begynnelsen av august. Siter
Lena Marthinsen Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Skrevet 30. Juni 2013 Jeg er ihvertfall klar som ett egg Siter
Orca Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Hei dere! Kan min kompis bli med? Jeg skrev en tråd her om dagen: http://hundesonen.no/forum/topic/69527-soeker-trygge-sosialiseringshunder-stavanger/ Eller er det litt dumt om hun allerede har utviklet noe usikkerhet? Jeg vet ikke om hun har det, jeg har ikke møtt henne enda, men jeg ser ikke bort fra at den kaaan være litt usikker. Om det kanskje er best for den å treffe voksne trygge hunder? Siter
Lena Marthinsen Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Vi kan godt prøve. Dyret mitt er super rolig. Kom med lyddemper også så hun bjeffer aldri. Traff hyper Labrador i helgen og det gikk kjempefint. Siter
Conda Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Min hund på nå 11 uker ønsker gjerne å treffe på andre hunder Den er ikke så veldig stor, men er veldig glad i å leke Siter
Mr.Fudgestikle Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Skrevet 1. Desember 2013 Noen som er interresert i en tur til Hundeskogen på Tirsdag den 3.12.13? Siter
LilleZara Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Noen som er interresert i en tur til Hundeskogen på Tirsdag den 3.12.13? Hvilket klokkeslett er det snakk om? Siter
Rocket Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Er gjerne med på hundeskogentur, lufter gjerne kamera også i samme slengen, tjukkebolla har lagt på seg igjen så her er vi på ny slankerunde. (Jeg sliter maks med å finne et for og en mengde som passer dyret *sukk* ). Så alt av annet en asvalt/by gåing er veldig velkomment om dagen, kommer dog litt ann på økonomien om jeg kommer meg ut, men buss er ikke sååååå dyrt så satser på det går fint Siter
Mr.Fudgestikle Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Skrevet 9. Desember 2013 Hvilket klokkeslett er det snakk om? Litt seint for den dagen:/ men kan jo planlegge en dag:) Gjerne midt i uken eller noe? Siter
Mr.Fudgestikle Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Skrevet 9. Desember 2013 Litt seint for den dagen:/ men kan jo planlegge en dag:) Gjerne midt i uken eller noe? Er gjerne med på hundeskogentur, lufter gjerne kamera også i samme slengen, tjukkebolla har lagt på seg igjen så her er vi på ny slankerunde. (Jeg sliter maks med å finne et for og en mengde som passer dyret *sukk* ). Så alt av annet en asvalt/by gåing er veldig velkomment om dagen, kommer dog litt ann på økonomien om jeg kommer meg ut, men buss er ikke sååååå dyrt så satser på det går fint I uken en gang...onsdag eller noe? Siter
Rocket Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Har ikke sett dette før nå! Beklager! @Mr.Fudgestikle Jeg ligger dessverre flat ut med influensa om dagen, så blir ikke særlig med tur på oss akkurat nå. Blir dog gjerne med på tur ved en senere anledning! Bikkja er nok veldig klar for litt mutual beagle løøøøøøv. Er noe spesielt med beagler sammen altså, hehe. Siter
Recommended Posts