Gå til innhold
Hundesonen.no

Fra junior til åpen unghund

Anne

Recommended Posts

Skrevet

Ok, da har jeg lest litt igjenn om utstilling å funnet enda en ny tng jeg lurer på :wink:

Junior er fra 9-15 mnd og åpen ung er fra 15-24 mnd, da lurer jeg på nå en hund blir flyttet opp til åpen? Når den har fylt 15 mnd eller når den har fylt 16 mnd? Altså når Shaylee er født 1 aug 2005 så starter hun i juniorklasse fra og med 1 mai, men når er hun da klar for åpen?

Ja, jeg vet det er lenge til men lurer på dette nå :wink:

Skrevet

Hunden går opp i åpen ungehund den dagen de fyller 15 mnd.

Junior klassen går fra og med 9 mnd til 15 mnd. Åpen unghund fra og med 15 mnd :lol:

Så første november er Shaylee klar for åpen unghund :D

Skrevet
Ok, da har jeg lest litt igjenn om utstilling å funnet enda en ny tng jeg lurer på :wink:

Junior er fra 9-15 mnd og åpen ung er fra 15-24 mnd, da lurer jeg på nå en hund blir flyttet opp til åpen? Når den har fylt 15 mnd eller når den har fylt 16 mnd? Altså når Shaylee er født 1 aug 2005 så starter hun i juniorklasse fra og med 1 mai, men når er hun da klar for åpen?

Ja, jeg vet det er lenge til men lurer på dette nå :wink:

Når den har fyllt 15 mnd går den i åpen. Junior er opp til fylte 15 mnd. :lol:

Skrevet
Oisann.. Hvor gammel er en hund som er født 27.11.04 på datoen 04.02.06?

Dette regner du vel ut selv... :oops:

Den er da vel 14 mnd... Og stilles i junior klasse.

Skrevet

Dette regner du vel ut selv... :oops:

Den er da vel 14 mnd... Og stilles i junior klasse.

Matte'en min er ikke helt på topp idag;) Tusen takk! da er skjemaet fylt ut;)

Skrevet
Jeg som er vant til å betale over nettet; er det skjemaet fra NKK dere bruker når dere ikke melder på over nettet?

Jepp det er det, jeg pleier å printe ut fra nettet og sende inn til arrengør adressen.

Skrevet

okei, har hatt mye trøbbel med printer så fikk endelig printet ut 6påmeldingsskjemaer på skolen, så har jeg til senere utstillingen også :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...