Carina Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Gratulerer så masse med bronsemerket! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urbanlundie Skrevet 12. September 2014 Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Gratulerer med bronsemerke, og for noen lekre bilder! Virkelig flotte å titte på :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 16. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Forge tirsdag fikk eg ein stykk 4 åring, og på laurdag fikk eg ein 2 åring. Bursdagsfering på dei firbeinte! Ville ikkje legge meg ned i all sauemøkka som låg strødd over alt, så her var det berre å sikte og håpe på det beste 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Catania Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts