Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Da var det brått dukket opp et problem i heimen.

De vi skal til på nyttårsaften, kan ikke ha hund i leiligheten, gitt. Og Kuro har ikke lært å være alene hjemme her.

Så da har vi tre muligheter: Enten at han er alene likevel, stakkars, eller at en av oss blir hjemme, noe samboer ser på som fullstendig uaktuelt da jeg har hatt to hele uker på å lære Kuro å være alene hjemme, eller at vi finner noen andre til å passe ham.

Så da lurer jeg, kjære soniser. Er det noen i Trondheimsområdet som skal være med hunden sin på nyttårsaften, og som kunne tenke seg å passe en til? Jeg vil selvfølgelig betale for dette.

Eventuelt om noen har noen andre gode forslag, det tas også imot med takk.

Vær så snill, folkens. :(

Skrevet

Vi skal være hjemme uansett, så han kan sikkert være her, kan høre med samboer :) Vi vet jo at han funker med Thorvald, og han spiser kanskje ikke juletrær?

• Like 1
Skrevet
Vi skal være hjemme uansett, så han kan sikkert være her, kan høre med samboer :) Vi vet jo at han funker med Thorvald, og han spiser kanskje ikke juletrær?

Å herregud, det hadde jo vært helt fantastisk. Han spiser ikke juletrær, men kan være truaes til å prøve å drikke fra juletrefoten. :lol:

• Like 2
Skrevet
Å herregud, det hadde jo vært helt fantastisk. Han spiser ikke juletrær, men kan være truaes til å prøve å drikke fra juletrefoten. :lol:

Haha, det skal nok gå fint :P Vet du hvordan han er med raketter? Er relativt rolig oppå haugen her, men ifjor sendte naboen opp plutselig utenfor stuevinduet vårt, og godt mulig de prøver noe sånt igjen :P Men vi har mulighet til å ha ham i roligere deler av leiligheten om han er berørt da :)

Skrevet

Han har bjeffet på det i Bergen. Han virket ikke redd, men vaktsom. Men da vi var ute på tur i forgårs og noen sendte opp raketter i nærheten, brydde han seg ikke i det hele tatt. Så jeg vet faktisk ikke helt. :P Vi hadde ham jo ikke på nyttårsaften i fjor, da var han hos oppdretter. Og dessuten bare en liten valp.

• Like 1
Skrevet
Han har bjeffet på det i Bergen. Han virket ikke redd, men vaktsom. Men da vi var ute på tur i forgårs og noen sendte opp raketter i nærheten, brydde han seg ikke i det hele tatt. Så jeg vet faktisk ikke helt. :P Vi hadde ham jo ikke på nyttårsaften i fjor, da var han hos oppdretter. Og dessuten bare en liten valp.

Det går nok helt fint at han er her ja, vi får avtale nærmere :)