Gå til innhold
Hundesonen.no

Ølen HK & andre uts. på vestlandet 9-10 feb

Recommended Posts

Skrevet

Hvem skal? Første frist nærmer seg :)

Jeg skal ta med begge gutta og muligens en tispe etter Aris, men litt skeptisk til plass i bil, lufting (mamma går ikke helt bra etter operasjonen enda) og ikke minst handling. Men tror det skal ordne seg :)

Vi har da retrieverspesial i Fjellangerhallen på Lysekloster på lørdagen :)

Skrevet
Er det andre enn Ølen sin da?

Jeg skal til Ølen. BV, Tasle & IQ skal stilles, muligens Tjalfe også :)

Vet ikke hva andre klubber har, men vi har "alltid" hatt dobbel i alle fall :)

Skrevet
Er det andre enn Ølen sin da?

Jeg skal til Ølen. BV, Tasle & IQ skal stilles, muligens Tjalfe også :)

Den andre er jo da 3,5 time unna Ølen, utenfor Bergen :)

Skrevet

Jeg stiller alle regner jeg med.

Molly litt "på kjøtt og flesk" som vi sier, bare for treningens skyld,

Jezzy stilles i valp 6-9 mnd på sin første utstilling,

og Nico som junior for første gang (hans andre utstilling).

Skrevet
*snip* skal dere være på ølenutst hele lørdagen?

Fader. Glem det :)

Forhåpentligvis ikke :lol:

Har meldt på en datter av Aris også, ikke vært stilt siden NV-11, blir spennende :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Noen som skal dit søndag med annen rase en retriever som vil la en ung, ivrig jente som ønsker å begynne med juniorhandling få prøve hunden deres? Hun trenger litt erfaring på å få prøve andre raser før hun skal gå konkurranse. Trenger ikke være mer enn 10 minutter :)

Skrevet
Om noen skal innom Bergen på utstilling (fra østlandet) og vil ta med seg en Tia eller Cita så si ifra :ahappy:

Jeg skal fra Gardemoen til Bergen onsdag 13. feb om det hjelper :)

Skrevet
Om noen skal innom Bergen på utstilling (fra østlandet) og vil ta med seg en Tia eller Cita så si ifra :ahappy:

Kjører til og med gjennom Oslo, men tror begrensningen går på de 3 hundene vi allerede har i bil desverre :/

(Aris hadde nok verdsatt Tia sitt selskap, spørs om hun mener det samme :lol: )

Skrevet
Noen som skal dit søndag med annen rase en retriever som vil la en ung, ivrig jente som ønsker å begynne med juniorhandling få prøve hunden deres? Hun trenger litt erfaring på å få prøve andre raser før hun skal gå konkurranse. Trenger ikke være mer enn 10 minutter :)

Ingen?

Eventuelt i Bergen på lørdagen om noen reiser innom og titter (Fjellangerhallen)

Skrevet

Vi skal til Ølen, og har med dalmis og springer. Dalmisen er ikke helt glad i andre hunder og ganske sterk, men springeren er en engel som hun gjerne kan få prøve seg på :)

Skrevet
Vi skal til Ølen, og har med dalmis og springer. Dalmisen er ikke helt glad i andre hunder og ganske sterk, men springeren er en engel som hun gjerne kan få prøve seg på :)

Åh, det hadde vært helt supert! Stacking rase er egentlig det jeg er ute etter - kan vi snakkes når pm'en kommer? :)