xxx12345 Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Er under konstruksjon http://kennelpiedpiper.wordpress.com/ Feedback er velkomment! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Jeg liker designet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Kjempefint, ryddig og oversiktlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Finfin side, men linken på julebildet er ikke til samme siden som jeg opprinnelig var inne på...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Finfin side, men linken på julebildet er ikke til samme siden som jeg opprinnelig var inne på...? Huh? Link til/fra hvilket julebilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Fin og oversiktlig side Men jeg ville fjerna kommentarfeltene fra alle sidene. Det er strengt tatt ikke nødvendig at folk kommenterer på gallerisiden din, minnesiden eller sidene til jentene, tenker jeg. Jeg veit ikke om du har tenkt å blogge også, men det er vel bare i en blogg eller en gjestebok folk trenger å ha mulighet til å kommentere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts