Beautina Skrevet 13. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Jeg har heldigvis oppkjøring kl 08.10 på morningen, og ifølge læreren min er det nesten ikke trafikk på veiene da. Jeg skal nok klare det skal dere se takk for all støtte <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Åssen gikk det? Oppkjøringa mi var den verste dagen jeg til nå har hatt, det svartnet helt for meg. Men besto, såvidt det var! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beautina Skrevet 14. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 hehemm.. det gikk ikke så bra. klarte å rygge på et skilt som stod på en smal grusvei Men... ny oppkjøring er bestilt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Uff da! Håper det går bedre neste gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beautina Skrevet 14. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 ja, det gjør virkelig jeg å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 hehemm.. det gikk ikke så bra. klarte å rygge på et skilt som stod på en smal grusvei Men... ny oppkjøring er bestilt! Det er alt for mange skilt der ute! Takk for at du hjelper til med å rydde opp :santa: Går nok bedre neste gang, skal du se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts