Gå til innhold
Hundesonen.no

Litterært program

laikamor
 Share

Recommended Posts

Jeg går nå vg3, og vi skal nå ha litterært program. Dette er et prosjekt som skal inneholde skjønnlitteratur og/eller handle om skjønnlitteratur og litteraturhistorie.

Jeg skal være alene, og trenger sårt gode forslag til hva jeg kan gjøre. Vi kan synge, ha skuespill, lage film, ha presentasjon osv. Vi kan egentlig gjøre hva som helst, meeen jeg har problemer med å finne ut noe som kan være morsomt og som noen klarer å følge med på i 5-10min.

Aller helst ville jeg ha brukt hunden til noe i forbindelse med prosjektet, altså filmet dette, men ser at det kanskje kan bli vanskelig med tanke på temaet.

Presentasjon (powerpoint ol.) er det jeg føler jeg lettest hadde fått til, og kanskje en quiz også, men litt usikker på om jeg klarer å gjøre det interessant nok.

Hele prosjektet skal være ferdig til 23.11, så har ikke altfor god tid. I tillegg har jeg eksamen i økonomi 24.11, så det hadde kanskje vært en fordel om jeg filmet noe, slik at jeg kunne gjort det ferdig så fort som mulig.

Setter stooor pris på alt av forslag! :)

Jeg er ikke veldig til skuespiller eller noe, og tør ikke å "dumme" meg ut så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider