HHC Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Står opp og får på meg ansiktet Dagens leiebil, ho ho - levende reklame! Litt tid til overs på skjema, innom familiegravene med lykter Levere ut takkekort for klubben til div dyrebutikker etc. Samt litt shopping til meg selv (Fantastisk skriveleif, i know!) Lunsj med venninne hjemmefra - Jonas B. har så god mat at jeg spiste en del før jeg tok bilde ;) Masse mer kjøring Mer shopping Middagstid Gutta syntes det har vært lite action i dag og aktiviserer seg selv Tar frem denne og reiser på en times jaktlydighetstrening Mellommåltid Sååå dro jeg nok en gang på shopping! He he - nyåpning på et av senterene, Fjällreven bukse til 99,- i stedet for 1199,- Men glemte å ta bilde Vi begynner endelig å pakke 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Å, den lunsjen og middagen så godt ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Er svak for flater, altså! Og hjalp, julegaver allerede nå? Nå ble jeg litt stressa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 BUKSEPRISEN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Så ut som sabla god mat! Om nom nom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 2. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Å, den lunsjen og middagen så godt ut! Så ut som sabla god mat! Om nom nom! Jonas B. Gundersen in my heart! :D Er svak for flater, altså! Og hjalp, julegaver allerede nå? Nå ble jeg litt stressa Ikke julegaver, kun litt noe til å pakke dem inn i BUKSEPRISEN I knoooow! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts