Gå til innhold
Hundesonen.no

Dreamweawer 8

Minadachs

Recommended Posts

Noen som har sårt lyst til å hjelpe meg i å komme meg igang.. Skjønner ikke bæret av det, så det er synd hvis jeg ikke skjønner noe:( Så hvis noen villige mennesker kunne hjolpet meg igang, og bare "lært" meg litt her sånn så hadde jeg satt utrolig stor pris på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sårt lyst til å hjelpe meg i å komme meg igang.. Skjønner ikke bæret av det' date=' så det er synd hvis jeg ikke skjønner noe:( Så hvis noen villige mennesker kunne hjolpet meg igang, og bare "lært" meg litt her sånn så hadde jeg satt utrolig stor pris på det:)[/quote']

Du må nok bare lese, prøve og feile om du ikke ønsker å gå et rådyrt kurs.. Når du åpner DW så har du en hjelp-funskjon. Der finner du turtorials som du kan følge og av det lærer du masse. Ellers er det en norsk side om DW her:

http://www.2tp.no/webdesign/dreamweaver/index.htm

Så fort du har kommet litt igang skjønner du hvordan det er bygget opp og da er det utrolig morsomt å jobbe med.

Noe spesielt du står fast på?

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står el egentlig fast på "everything" hehe..:lol: Men håper på å komme igang liksom!.. elsker å lage hjemmeside.. takk for linken !

Ok.. du trenger nok et "kurs" for å komme igang - her er en brukerveiledning som jeg synes er bra og tar for seg hvordan du skal komme igang med det mest elementære:

http://www.usit.uio.no/it/hjelp/html/dream...sjonmx/dwmx.pdf

Ellers har jeg også bokmerka denne:

http://www.umb.no/pfp/kurs/dreamweaver/nettkurs/

Vet ikke hvor bra den er men du kan jo ta en titt og se..

Videoene som Espen ga link til er også bra - jeg brukte de den gang jeg lærte meg DW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...