Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er en jente på 21 år som bor i Trondheim(Østsiden) og studerer. Fordi jeg bor i et kollektiv hvor det ikke er lov å ha dyr, ønsker jeg å passe en hund. Jeg understreker at jeg ikke har mer erfaring med hund enn lufting, men jeg har hatt andre dyr og er svært glad i dyr. Hund er noe jeg også vurderer å skaffe meg senere.

Om du har en snill hund som liker å gå turer i skog og mark, hadde dette vert ypperlig :) Ang. hvor ofte og når, er jeg ganske fleksibel, men på dagtid er jeg som regel opptatt. Jeg kan f.eks ikke ha hunden innendørs mer enn 2-3 timer om det er nødvendig å passe hunden utenom lufting. Jeg ønsker en hund jeg kan passe regelmessig og knytte et bånd til.

Skrevet

Hei. Ser du ikke har fått noen henvendelser ennå.

Her i DK bruker man f.eks. www.hundesitter.dk så jeg prøvde å google litt i Norge og fant dette:

http://www.finnenhundepasser.no/subscription

Vet ikke om noen her inne har erfaring med det?

Ellers kan det noen gange være en idè å henge et lite oppslag i ditt lokale supermarked og at de kan ta telefonnummeret ditt og rive av.

Lykke til!

• 2 months later...
Skrevet

Hei ser du tilbyr hundepass i Trondheim men det er jo en stund siden nå. Er du fortsatt interessert så har jeg en kooiker på 3,5 år. Den er glad i og aktiviseres - litt sær og litt nervøs som rase men den som den blir fortrolig med elsker den. Er alene og reiser en del i jobben og trenger hjelp av og til. Har eget hjem som du vet kan være i av og til. Kan by på middag til en student av og til og noen kroner til studentkassa i tillegg til tid med kira selvsagt. Ring meg gjerne om du vil 99241415 May Britt Hansen

• 4 months later...