Gjest Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Pent brukt Barokksal selges kr 3500,- Er av merket Riano og kjøpt fra Baroque Import. Har blitt brukt til fullblods og passer hester av lignende type. (Kan prøves men da helst i Østlandsområdet.) Selger også: Dekken i størrelse 135:Helt men gammelt og velbrukt Buccas fôret regndekken kr 200 Buccas vinterdekken altså hakket tykkere og i grønt kr 150Horsewear Rhino regndekken kr 400 Nesten nytt tykt marineblått ulldekken / stalldekken kr 150Et eldre bobledekken i rødt og blått kr 100Grønt lett fôret rideregndekken med feste foran salen kr 50Svart lett fôret rideregndekken med stropper til å feste i salen kr 100 Hodelag o.l Capone hodelag i lyst og mørkt lær med messingspenner kr 300 Tredelt bitt i messing str 12,5 kr 50Hack i sort lær. Består av nesedel, men resten av hodelaget samt lærtøyler kan medfølge. 250 (300 med resten).Leddet kapsun i lær kr 150 Selger også bandasjer, bl.a 4 grønne med flis innerst og stretch ytterst samt underlag i filt / bomull. Gi bud ved interesse. PM, her, eller mail til: mariehelene83 @ gmail.com Edit: Glemte at den grå shabracken på salbildet er tilsalgs for 50, det samme er en ubrukt sort showmaster dressur voilock, og en marineblå dressur voilock med grønne kanter. Også selger jeg et nytt insektsdekken som kun er prøvd på, kr 400. Og et mørkeblått svettedekken kr 50. Og børster, hovkrok o.l har jeg også. En sort pussekasse med et utvalg børster i for kr 50 feks? Eller bare si fra om dere trenger noe, så kanskje jeg har det.
Recommended Posts