Zitka Skrevet 26. September 2012 Rapporter Share Skrevet 26. September 2012 Jeg tror jeg ønsker meg vinterjakke, som er god og varm, som jeg kan bruke til trening - altså har noen gode lommer med god plass der jeg kan ha belønning i og ikke minst, lett å få frem igjen.. Nå har jeg sittet og surfet litt og sett, men finner ingen som jeg helt liker.. Noen her som har tips til ei slik jakke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 26. September 2012 Rapporter Share Skrevet 26. September 2012 Jeg går med denne hele vinteren Jeg har aldri hatt ei så varm jakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 26. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2012 Jeg går med denne hele vinteren Jeg har aldri hatt ei så varm jakke Det er den jeg holder en knapp på, så det er bra at den duger Men tenkte jeg skulle gi noen andre merker en sjanse også jeg no da, selv om det går i gappay som regel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 Jeg går med denne hele vinteren Jeg har aldri hatt ei så varm jakke Hvilken str har du?De er store i størrelsen slik som vestene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 Hvilken str har du?De er store i størrelsen slik som vestene? De er store ja Jeg har XS i vest, men har S i jakken pga. den ble litt kort i armene i XS. I vanlige klær så bruker jeg medium Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts