Teserere Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 En film om pitbuller og rasediskriminering. Kommer på DVD 12 oktober. Trailer: hjemmeside: http://www.beyondthemythmovie.com/ 5 Siter
Siri Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Hva er målgruppen for en slik film? 1 Siter
Teserere Skrevet 18. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2012 Det er et godt spørsmål. De som ikke bryr seg kommer antakeligvis ikke til å se den heller... Siter
Siri Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Det er et godt spørsmål. De som ikke bryr seg kommer antakeligvis ikke til å se den heller... Nei, det var liksom det jeg også tenkte . Siter
Mari Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Nei, det var liksom det jeg også tenkte . Det gjelder vel alle dokumentarer. Uten å ha sett traileren så vil jeg tro at målgruppen er hundeeiere? Det er vel gjerne vi som ser ikke-fiktive filmer med hund. Mange er nok interessert i hele pit bull- greia, å få bedre innsikt i hva som er hva. Men jeg har ikke peiling på om filmen leverer altså. 1 Siter
Hermes Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Positiv til slike prosjektet, men skal det ha noe virkning må filmen selges inn til de store tv-selskapene. 2 Siter
Recommended Posts