Ara Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Hva slags godbitbag bruker dere ? Jeg trenger en ny, den jeg har har sett sine bedre dager, noe billig drit jeg kjøpte for en stund siden. Den var veldig liten også. Så kunne godt tenkt meg en mer romslig en i litt bedre kvalitet. Kom gjerne med linker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Henger meg på her jeg å, vilmogså ha ny. Har en fra hurtta, den man fikk i sort med enten blå, brune eller rød detaljer. Ikke så fornøyd med den egentlig, litt liten og bitene detter ut blant annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Fikk en fra Royal Canine på Bjerke i fjor, beste jeg har hatt hittil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 turboksa har gode store lomemr og de bruker jeg til matvraket. Ser hu en godbitbagg så blir hu alt for fokusert på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Hurrta har vel en større størrelse som skal være bra, den er det sånn metallåpning på foran så når man faktsik åpner den så holder den seg åpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Kjempefornøyd med min helt enkle fra belcando, min kjøpte jeg på CanisCity i Trondheim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Har Ruffwear sin. Har vel hatt den i 5 - 6 år no snart trur eg, og fortsatt like god Kjøpte den på Canis, men har ikkje klart å finne den igjen i seinare tid :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100008 Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Har Ruffwear sin. Har vel hatt den i 5 - 6 år no snart trur eg, og fortsatt like god Kjøpte den på Canis, men har ikkje klart å finne den igjen i seinare tid :/ Den modellen gitt desverre ut, men det har kommet en ny modell med en litt annen form i samme merke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts