Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hva slags godbitbag bruker dere ? Jeg trenger en ny, den jeg har har sett sine bedre dager, noe billig drit jeg kjøpte for en stund siden. Den var veldig liten også. Så kunne godt tenkt meg en mer romslig en i litt bedre kvalitet. Kom gjerne med linker :)

Skrevet

Henger meg på her jeg å, vilmogså ha ny. Har en fra hurtta, den man fikk i sort med enten blå, brune eller rød detaljer. Ikke så fornøyd med den egentlig, litt liten og bitene detter ut blant annet.

Guest lijenta
Skrevet

turboksa har gode store lomemr og de bruker jeg til matvraket. Ser hu en godbitbagg så blir hu alt for fokusert på den

Skrevet

Hurrta har vel en større størrelse som skal være bra, den er det sånn metallåpning på foran så når man faktsik åpner den så holder den seg åpen

Skrevet

Har Ruffwear sin. Har vel hatt den i 5 - 6 år no snart trur eg, og fortsatt like god :D Kjøpte den på Canis, men har ikkje klart å finne den igjen i seinare tid :/

630.jpg

Skrevet

Har Ruffwear sin. Har vel hatt den i 5 - 6 år no snart trur eg, og fortsatt like god :D Kjøpte den på Canis, men har ikkje klart å finne den igjen i seinare tid :/

630.jpg

Den modellen gitt desverre ut, men det har kommet en ny modell med en litt annen form i samme merke.