Chaarlottee Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Hei! Mitt fremtidige kjæledyr skal være en hund av rasen Coton dè Tulear. Foreldrene mine har ikke hatt spesielt lyst på hund, men denne rasen kunne de faktisk tenkt seg de også. Har lest alt jeg har kommeto over og blir mer og mer sikker på at dette er rasen som passer inn hos oss. Det blir ikke aktuelt med hund ennå, men det hadde vært flott å dra på besøk til en oppdretter eller noen som har Coton valper her i Sør-Trøndelag, bare for å hilse på valpene og forhøre oss litt om hvordan de er! Det virker som de fleste holder til i Sverige.. Er det noen som vet om oppdrettere av Coton i Sør-Trøndelag, eller bare noen som har Coton som vi kunne hilst på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 På klubben til Coton de Tulear (og Bolognese) er det liste med oppdrettere som følger NKKs rettningslinjer. Noe som burde være minstekrav for hva du ser etter i en seriøs oppdretter. http://www.bolcot.com/oppdrettere/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chaarlottee Skrevet 26. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts