Gå til innhold
Hundesonen.no

Dere med Border collie


Rex12
 Share

Recommended Posts

Hei :) Ja det var veldig trist :( Tenkte eg skulle ta ein pause frå canis nå :)

Jeg gråt da jeg leste bloggen din om han :( føler veldig med deg!

Men over til noe hyggeligere. Velkommen hit :) håper du kommer til å trives :) Og så morro at du skal ha ny border collie valp :) Er det agility du har mest lyst til å holde på med videre nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Nå har BC her flyttet ut, men jeg har da levd med henne i fire år.

Det var egentlig meningen hun skulle bli redningshund, men så kom en brukket tå i vegen så kom forsvaret i vegen så kom grå stær ivege(lurt å sjekke) og i år så har vi funnet en bilyd på hjertet.

Hun får masse kos og sykkeltur hver dag. Foruten å være med på tingene som skjer. Hennes egendefinerte arbeidsoppgave har blitt å tvangskose alle mennesker som er i hennes nærhet eller forsøke å dressere dem til å hive pinne, ball eller lignede. Virker som hun trives for hun er fortsatt leken og glad og spiser som hun skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bC tispe på 17 mnd. idag. Hun har litt usikkerhet i seg, og planene mine om å konkurrere i agility og lydighet med henne er dermed lagt på is til hun er blitt bedre. Slik hun er nå så er hun ikke skikka nok til å gå løs med andre mennesker og hunder i nærheten som hun ikke kjenner.

Våre dager består for det meste i småturer, lengre turer, triksetrening, lydighets(konkurranse) trening, litt agility trening, og masse hvile(noe jeg er veldig glad for at jeg har hatt med henne fra hun var 8 uker. Hun er SÅ flink til å ta det med ro inne!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

har 2 bc. En på 3,5 år som jeg bruker i agility, lydighet, rallylydighet i konkurranse. Spor, snørekjøring og freestyle på hobbybasis =) Har også en på litt over 4 mnder som skal brukes i agility og lydighet, konkurranse. Vurderer også gjeting med denne.

Ellers så er vi mye på tur, leker oss med triks, den elste er også med på jag på jakta noen ganger, og har generelt hundene sammen meg på alt jeg gjør =)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...