Beautina Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Skrevet 18. Juli 2012 Jeg har lyst til å stille ut hundene mine, men jeg har aldri deltatt på utstilling før. Kanskje noen som vet om kurs eller ligningene hvor man kan trene på dette?? Siter
Maria Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Skrevet 18. Juli 2012 Det er ringtrening i Lillestrøm-området for småhunder. Selv vært der noen ganger med minihunden. Oslo og Akershus småhundklubb kaller de seg på Facebook. Siter
JulieOgBertene Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Skrevet 18. Juli 2012 Steinar balken pleier å ha ringtrening ved rygge kirke på onsdag. tror det koster rundt 30kr per hund og gang. Prisen er jeg litt usikker på. Men de har ikke sommerferie, og er bare å møte opp. Ellers vet jeg Moss og omegn hundeklubb pleier å ha noe ringtrening, usikker på hvilken dag, men regner med at de annonserer det på hjemmesiden sin snart. Ellers så anbefaler jeg kurs hos Hugo på Oslo hundeskole Siter
Recommended Posts