simira Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Clas Ohlson har 4 røde kjegler til 79 kr nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Jeg kjøpte fire kjegler (pluss en fotball) på OBS for 29,- (fotballsett for unger ) Er et par år siden, men ser slike sett for en billig penge på de fleste lekebutikker og større butikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 17. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Jeg kjøpte fire kjegler (pluss en fotball) på OBS for 29,- (fotballsett for unger ) Er et par år siden, men ser slike sett for en billig penge på de fleste lekebutikker og større butikker. Ordentlige kjegler med litt størrelse? For de "lekekjeglene" jeg har sett har vært ganske pinglete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Ordentlige kjegler med litt størrelse? For de "lekekjeglene" jeg har sett har vært ganske pinglete. Overraskende "ordentlige", faktisk Er samme typen som de har på flere hundeklubber jeg har vært på. FUnker iallefall utmerket til vårt bruk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts