Puttiva Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Har flere ganger hørt at man ikke skal gi for mye griseører og grisehaler o.l. til valper fordi det kan være for tøft for magene deres. Hvor mye sannhet er det i dette, og hvor mye er mye? Sitter her med en valp som ikke syns det er så allverdens spennende å tygge på leker og slikt, men griseører og grisehaler er helt fantastisk syns han. Han tygger til han sovner. Hvor mye kan man gi av slikt før det blir for mye til en liten babyvalp. Magen hans er helt fin uten tegn til å være verken for løs eller for hard, og slik har den vært hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Jeg gir grisehaler, ører, muskler, struper osv til valper, men i moderate mengder, og jeg passer på å slenge det i fryseren først så det er kvitt de værste bakteriene. Så ser jeg an om valpen sluker det, eller om den greier bruke litt tid på å spise det, så gir jeg litt nå og da egentlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Nesten så mye du vil, så lenge det er rått og usaltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 16. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 De man kjøper på dyrebutikken... Hvor bra/ille er de?! :S De kjøpes jo stykkvis, følger ikke med noen innholdsfortegnelse da... Han sluker de ikke, bruker et par dager på ett øre/hale. Struper o.l. har vi enda ikke testet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Hvis han bruker et par dager på et øre/hale så er det nok ingen fare Hvis han fikk 2 om dagen så hadde det nok blitt for mye Har du prøvd oksemuskel/penis? den bruker de gjerne enda lengre tid på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 16. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Nei, det har vi ikke prøvd enda. Har bare ett øre og en hale igjen, og øret driver han å bearbeider nå, så tenkte å få kjøpt litt av hvert i morgen. Takk for tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 De man kjøper på dyrebutikken... Hvor bra/ille er de?! :S De kjøpes jo stykkvis, følger ikke med noen innholdsfortegnelse da... Han sluker de ikke, bruker et par dager på ett øre/hale. Struper o.l. har vi enda ikke testet. Jeg bruker de fra dyrebutikken, helst fra norsk dyremat, jobbet i dyrebutikk og det er disse jeg har best erfaring med, men så lenge de har fått ligge i fryseren litt og ikke lukter surt så pleier det ikke være noe problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts