Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Noen gode forslag? Er litt lite kreativ jeg.. Hehe, vi har prøvd å strø godbiter rundtomkring på plena, og det funker kjempebra. Samme med aktiviseringsbrett. Kjempebra! Men artig å få høre hva dere gjør for å trimme hodet til hunden litt..:) for dere som ikke vet det fra før, så er hunden min bare 9 uker:) så enkelte ting får han bare ikke til:p

Takk for svar:D

Skrevet

finn mange tomme plast bokser osv og sett dem på gulvet og gjem godbiter under, da må hunden finne ut att den må velte boksene. :P Det gjorde jeg med min da han var valp...han syns forøvrig att boksene var mye morsomere å leke med enn godbitene i starten, men gikk seg til etterhvert, :):)

mmm Ta en leke eller noe som er spesiel for valpen, ert valpen litt og få noen til å holde den igenn, så gjemmer du leken (ikke for godt i starten såklart) og slipp hunden! :)

tommeltrikset er også gøy! hold godis i en hånd (gjem den i knyttneven) og hold frem tommelen din på andre hånden, vent til valpen dulter nesa si borti tommelen så roser du og gir godis, legg på "tommel" kommando etterhvert. :) Poenget her er jo att valpen må tenke selv og finne ut att det er nese mot tomme du vill! :P

hihi detta er gøy! :):)

Skrevet

Ååh! Tommel øvelsen hørtes kjempemoro ut! Takk for brae tips!:)

Prøvde den på min hund i stad, veldig moro, så han jobbet og prøvde litt forskjellige ting for å skjønne hva jeg ville :) anbefales!

Skrevet

Ååh! Tommel øvelsen hørtes kjempemoro ut! Takk for brae tips! :)

ja den er gøy, etterhvert kan du også legge på pekefingeren, lillefinger osv. :):)

• Like 1
  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg bruker å skru av troppa på en tom vannflaske etc, og legge noen godbiter oppi :) Ellers kan du jo legge litt trening i hodebryet, ved for eksempel å legge ut godbiter på forskjellige plasser på stua, så må hunden søke litt :)