Emilie Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Link Med litt research trenger det jo strengt talt ikke å være såå dyrt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Med en kam og en børste, så trenger man ikke å betale noen for å klippe den i det hele tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 5. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Trenger egentlig ikke saks en gang, det er jo bare å kamme dyrene FØR alle flokene og tovene kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Det er det dummeste jeg har lest. "Katten Baileys er en skogskatt, og den må klippes for å unngå knuter i pelsen." Det må de langt i fra. Det er stort sett kun når eierne er for late til å gidde og børste sin langhårede katt at det blir nødvendig. Men 1400... det var en stiv pris, da, uansett. En Bischon havanais som jeg kjenner, går til hundefrisør to ganger i året og blir da badet og stelt og klippet/barbert, så pelsen hans holdes relativt kort og flokefri. Det koster 800 kr pr gang, og inkluderer et bad og selve klippingen og friseringen. Da syns jeg 1400 for en katt var dyrt ja. Den skulle vel ikke ha noe spesiell frisyre engang og ble jo sikkert ikke badet heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 ush....:S visste ikke att katter måtte få "frisyre" stell heller jeg...alltid trodd de fiksa den biffen sjøl Bortsett fra veeeldig tjukke katter da, som får store klumper på ryggen fordi de ikke kommer til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Jeg klipper kattene våre selv jeg hvis det skulle være nødvendig.. Det er liksom ikke så nøye hvordan de ser ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts