Ingvild Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Geo og jeg skal stille på valpeshow lørdag om mindre enn to uker, og vi kunne hatt godt av litt ringtrening tror jeg - alt fra å sjekke baller og tenner, til å løpe sammen med andre hunder, og til å få litt innspill på hvordan jeg kan vise ham best (synd om min klønete handling skal ødelegge inntrykket av den fine valpen min). Jeg er opptatt torsdag kveld denne uka, men ellers har jeg ingen store planer framover. Men pga litt bil-logistikk og slike ting, hadde det vært greit om jeg visste hvilken dag det blir i alle fall et par dager i forveien. Noen som vil være med? Og forslag til sted? Gjerne på "riktig" side av byen (dvs nord-øst, siden jeg kommer kjørende fra Stjørdal). Siter
jvc Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Geo og jeg skal stille på valpeshow lørdag om mindre enn to uker, og vi kunne hatt godt av litt ringtrening tror jeg - alt fra å sjekke baller og tenner, til å løpe sammen med andre hunder, og til å få litt innspill på hvordan jeg kan vise ham best (synd om min klønete handling skal ødelegge inntrykket av den fine valpen min). Jeg er opptatt torsdag kveld denne uka, men ellers har jeg ingen store planer framover. Men pga litt bil-logistikk og slike ting, hadde det vært greit om jeg visste hvilken dag det blir i alle fall et par dager i forveien. Noen som vil være med? Og forslag til sted? Gjerne på "riktig" side av byen (dvs nord-øst, siden jeg kommer kjørende fra Stjørdal). Hei! Jeg er interessert i å bli med på u-trening. Har fri slik at de fleste dagene er ok for meg. Nå har det seg slik at jeg og har minimalt med erfaring. Burde kaskje få med noen flere m erfaring. mvh jvc Siter
Ingvild Skrevet 5. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Ingen flere som vil være med, altså? Siter
Pim Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Jeg kan kanskje være med neste uke, men har ganske begrensa med erfaring Har vært på utstilling en hel gang Siter
Kjerstii Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Jeg vil være med :-) Jeg reiser bort på tirsdag, men før det er jeg ledig hver dag minus lørdag. Siter
xxx12345 Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Er dere medlemmer her https://www.facebook.com/groups/210777692375920/ ? Sjansen for å få med litt flere der er større enn her vil jeg tro. Siter
Krelise Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Jeg blir gjerne med på ringtrening neste uke Siter
Ingvild Skrevet 7. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juli 2012 Hva med mandag? Jeg har fri hele dagen, men kan godt ta det på kveldstid om andre er på jobb. Jeg trenger ingen proffe altså, men kjekt med noen som kan sjekke tenner og baller. Siter
Ingvild Skrevet 8. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Men da sier vi mandag, da! 18.00 på Statoilbygget (Rotvoll) i morgen, eller har noen forslag til annet tidspunkt/sted? Siter
Pim Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Når på mandag? Jeg kan mandag kveld, sju/åttetida. Siter
Ingvild Skrevet 8. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Jeg foreslo seks, men vi kan godt ta det senere! 19.30? Da rekker jeg å få unna et par ærend først, også. Og Statoilbygget er ok, eller? Siter
Pim Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Høres jo veldig bra ut, det! Men ikke flytt tid for min del, for det er uansett litt usikkert. Har besøk av mannebeinets niese for å finne brudepikekjole til henne; kan fort ta mer tid enn planlagt å finne anstendig kjole til en fjortis som helst vil være så digg og daaailig som mulig Men om dere fortsatt holder på når hun har dratt så er jeg gjerne med Siter
Ingvild Skrevet 8. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Nei altså, foreløpig er det jo ingen andre som har kommet med preferanse på tidspunkt, så da kan vi jo være litt fleksible! Jeg kommer i alle fall 19.30, og håper det dukker opp noen flere? Siter
Ingvild Skrevet 8. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Da blir vi i alle fall 3-4 stk, det er bra! Har postet det i facebookgruppa Line linket til også. Siter
Recommended Posts