antonia Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Jeg trenger en helt fantastisk støvsuger, en som tar de fordømra boxerhåra som setter seg fast i ALT. Jeg har tøysoffa(lite gjennomtenkt), og støvsugeren jeg har nå bare koooooser med hårene som dyret legger igjen i soffan! Er sikker på at fyllet består av 60% orginalfyll og 40& boxerhår :S Så er det noen der ute som kan guide meg i støvsugerenes verden? gjerne guide meg frem til den kraftigste og mest fantastiske støvsugeren som er der ute? Støvsugerselgerene vil bare selge, tror de driter i hva jeg sier jeg vil ha Den bør helst ikke koste mer enn en ny skinnsofa, for da kjøper jeg heller det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Pinsett?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antonia Skrevet 21. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Pinsett?? Hahaha, ja det hadde vært noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Pinsett?? Epilator går nok litt kjappere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Disse boxerhårene sitter så innmari fast at ingen støvsuger tar de når de først har boret seg ned i en stoffsofa. Teiprull og pinsett. Tuller ikke en gang! Har du prøvd å få boxerhår boret fast under foten da? FY, de ter vondt det. Kjennes ut som om man har flis i foten og ikke F om man klarer å finne det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 Hva med å bruke en sånn klesrulle til å gå over med? På Tropehagen og Tam-butikker har de noen som er supersticky! Fjerner alt fra overflaten av min sofa hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts