Guest lijenta Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 Er det noen som vet om hvordan jeg kan skaffe en rimlig hundegård? Tror den bør være på ca 12 Kvm Den bør også være san at ejg kan plukke den ned igjen uten alt for store problemer også hva bør jeg velge å ha i bunnen av gården som jeg også må kunne plukke med meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 Hundegårdelementer er i alle fall (ofte) veldig enkle å sette opp/ta ned igjen. Og vanlige heller finner man av og til nærmest gratis på Finn.no - også de kan jo være greie å flytte med seg, ved behov... Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 Jo med dem så er jeg oppe i nesten 5000+frakt og det er bare 9kvm og frakt i tilleg og få tak i steiner til å legge ut så blir det fort litt penger der og Også er det ikke sikkert gården holder været som er her så da blir det dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 KK Import selger hundegårdelementer til ca 400 kr pr stykk. Dørene er litt dyrere. Da er det bare å regne ut hvor mange du trenger - dersom du skal ha 9 kvm og har mulighet til å bruke ene husveggen så blir det ikke mer enn 5-6 stykker. Legg armeringsmatter i bunn så hindrer du hunden i å grave seg ut. Sånne får du tak i hos Biltema - koster litt over en hundrings for 10 stykker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 Legg armeringsmatter i bunn så hindrer du hunden i å grave seg ut. Sånne får du tak i hos Biltema - koster litt over en hundrings for 10 stykker. Lenke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 KK Import selger hundegårdelementer til ca 400 kr pr stykk. Dørene er litt dyrere. Da er det bare å regne ut hvor mange du trenger - dersom du skal ha 9 kvm og har mulighet til å bruke ene husveggen så blir det ikke mer enn 5-6 stykker. Legg armeringsmatter i bunn så hindrer du hunden i å grave seg ut. Sånne får du tak i hos Biltema - koster litt over en hundrings for 10 stykker. Jeg må desverre ha til alle fire veggene også er det ikke sikkert det tåler været her. Men de armeringsmattene til Biltema var billige for på Byggmax kostet det 439 per matte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 KK import er nok de billigste og beste ja. Har sjekket mange plasser selv og de er billigest av det jeg har funnet. Pluss at de kar litt "alternative" garder og løsninger selv om gandene virker skikkelige. Jeg må ha en garde som kan stå litt i en bakke uten alt for mange gliper, og dette har KK import langt til rette for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts